tahsilnews

tahsili

tahsilnews

tahsili

سامانه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد 97

آغاز ثبت نام آزمون  ept . آیا از زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اطلاع دارید ؟ آیا از شرایط ثبت نام آزمون ept در سال 97 و سامانه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد مطلع هستید ؟ آیا از جدول زمانبندی آزمون ept در سال 97  مطلع هستید ؟

با توجه به اینکه آزمون ept برای متقاضیان آزمون دکتری برگزار می شود، داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون ept دانشگاه آزاد را دارند، در این اطلاعیه اطلاعاتی در رابطه با ثبت نام و زمان برگزاری آزمون EPT و سوالات متداول آزمون EPTو منابع مورد نیاز برای قبولی در آزمون ept و اعلام نتایج را دراختیار شما عزیزان قرار می دهیم در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

تعداد سوالات آزمون EPT شامل 100 سوال ، 30 سوال مربوط به درک مطلب و 35 سوال مربوط به گرامر و 35 سوال مربوط به درک مطلب می باشد، البته این دسته بندی بسته در هر آزمون ممکن است کمی متغیر می باشدو تعداد سوالات گرامر و واژگان متفاوت باشد. آزمون ept نمره منفی ندارد و حد نصاب قبولی در آن 50 است.

زمان ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد 97

متقاضیان شرکت در آزمون EPT توجه داشته باشند ، آزمون ept در سال 97 هر ماه برگزار می شود داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توجه داشته باشند،  اگر بعد از فارغ التحصیلی تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در داخل یا خارج از کشور را دارند باید قبل از امتحان جامع برای دانشگاه های داخل و همچنین قبولی پذیرش برای دانشگاه های خارج از کشور باید یکی از مدارک زبان زیر را ارائه دهند.

داوطلبان آزمون دکتری بعد ازقبولی در آزمون دکتری و قبل از آزمون جامع (معمولا بعد از ۲ سال و بعد از گذراندن واحد های تئوری توسط دانشجو، آزمون جامع توسط محل دانشگاه تحصیل داوطلب برگزار می شود)، بایستی در یکی از آزمون های زبان ملی یا بین المللی شرکت کرده و مدرک آن را ارائه دهند. لازم به ذکر است تنها در آزمون MHLE قبل از آزمون دکتری، باید این مدرک ارائه شود.



زمان ثبت نام آزمون ept
شرایط ثبت نام آزمون ept
زمان ثبت نام آزمون EPT
شرایط ثبت نام آزمون EPT
جدول زمانبندی آزمون ept در سال 97

آزمون ept چیست؟

منابع آزمون ept

جدول زمانبندی آزمون ept در سال 96

نمره قبولی آزمون ept



منابع آزمون دکتری ept

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که این منابع، تنها منابعی نیستند که سوالات آزمون از آن‌ها استخراج می‌گردد. بلکه کلیه ژورنال‌های بین‌المللی که به زبان انگلیسی منتشر می‌گردند و مقالات به روز دنیا نیز در دسته‌بندی منابع سوالات قرار دارند.

در صورت نیاز به بهترین منابع و نمونه سوالات و جزوات آزمون EPT با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید و از کلاس های خصوصی و بهترین منابع استفاده کنید.

اعلام نتایج آزمون ept دانشگاه آزاد 97

نتایج آزمون ept دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون آگاهی یابند و در صورت داشتن هرگونه سوال با مشاوران سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.



منبع:سامانه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد 97

لینک مرتبط :

نحوه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 97 – 98 

میزان شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام رشته های کاردانش دانشگاه آزاد 97 – 98

راهنمای انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد 97-98

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد در سال 97 -98

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام آزمون ept دانشگاه آزاد 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.