tahsilnews

tahsili

tahsilnews

tahsili

سامانه هم آوا | نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا – علمی کاربردی

آیا به تازگی در  دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اید و از نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا اطلاع ندارید؟آیا از نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مطلع نیستید ؟ آیا از نام کاربری و کلمه عبور برای سامانه سجاد چیست؟ آیا از مراحل معادلسازی در دانشگاه علمی کاربردی اطلاع دارید؟ اگر جز آن دسته از متقاضیانی هستید که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اید، توجه داشته باشید که انتخاب واحد در دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سامانه هم آوا امکان پذیر می باشد، با توجه به رویه جدید ثبت نام و انتخاب واحد از سوی دانشگاه جامع بصورت سراسری در همه مراکز علمی کاربردی بدون حضور در مراکز دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه هم آوا امکان پذیر می باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه بامراجعه به سامانه هم آوا برای انتخاب رشته می توانید با مطالعه اطلاعیه اطلاعات لازم را کسب نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ارتباط با سامانه از هر کجای کشور از انتخاب واحد در سامانه هم آوا را به راحتی انجام دهید.


سامانه هم آوا علمی کاربردی
علمی کاربردی هم آوا
سامانه سجاد آوا
سامانه هم آوا مشاهده نمرات
سامانه سجاد مشاهده نمرات
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
آموزش انتخاب واحد سامانه هم آوا





نحوه ورود به سامانه هم آوا برای انتخاب واحد -علمی کاربردی

متقاضیان برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در مرحله اول باید با ورود به سامانه هم آوا به آدرس ir.ac.uast.edu://https  در زمان تعیین شده برای هر وردی مهر و بهمن توسط دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام و اخذ واحد در دانشگاه علمی کاربردی اقدامات لازم را باید انجام دهند.

ثبت نام و انتخاب واحد در سامانه هم آوا از سوی دانشگاه علمی کاربردی در تاریخ های مشخص شده توسط دانشگاه علمی کاربردی در سیستم هم آوا  برای ورودیهای مختلف صورت انجام می شود. انتخاب واحد در زمان معین و مشخص شده توسط دانشگاه جامع می باشد و در صورت بسته شدن سایت دانشجو پودمان را مرخصی می گیرد.

برای اطلاع از روند تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از سامانه هم آوا مشاهده نمرات دانشجو باید سر فصل را از سایت دانلود نموده بعد طبق سر فصل دروس خود را چک نماید.

متقاضیان باید نهایت دقت برای انتخاب واحد در سامانه هم آوا در زمان مشخص شده داشته باشند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه هم آوا و نحوه انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا با مرکز در ارتباط باشید.


جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره سامانه هم آوا | نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا – علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید

انتخاب واحد دانشجویان در سامانه هم آوا


در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا برای نیمسال اول و دوم و اطلاع از سامانه هم آوا علمی کاربردی بعد از مطالعه مقاله از طریق ارتباط با مرکز پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

لینک مرتبط :

ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 97 – 98

آیا امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی وجود دارد؟

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97 کاردانی – کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی97 – 98

منبع:سامانه هم آوا | نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا – علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه سامانه هم آوا | نحوه انتخاب واحد در سامانه هم آوا – علمی کاربردی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.