tahsilnews

tahsili

tahsilnews

tahsili

سامانه ثنا – سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – خدمات الکترونیک قضایی

آیا از نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی اطلاع دارید ؟

با توجه به توضیحاتی که در اطلاعیه سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا داده ایم در صورتی که متقاضیثبت نام  در سامانه ثنا هستید، در این اطلاعیه به معرفی نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی و ورود به سامانه ثنا قوه قضایی پرداخته شده .

با توجه به اینکه مهمترین هدف اجرای این طرح ، خدمات رسانی آسان و بهتر به مردم واحترام به حریم خصوصی افراد از مزایای مهم این طرح است،

قبل از اجرای این طرح افراد برای پیگیری شکایات و رسیدگی به دادخواست خود باید به مراجعه قانونی و دادگاه های مراجعه میکردند، اما در حال حاضر با اجرای این طرح دیگر  نیاز به مراجعه حضوری افراد نیست و تمام اوراق ارسالی و نتایج شکایات و تمام موارد با نصب و با ورود بهسامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی  بر روی گوشی تلفن همراه دریافت خواهند کرد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با ورود به سامانه ثنا با شماره پرونده و نحوه سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی و ورود سامانه ابلاغ ثنا و هرسوال دیگر می توانید از طریق ارتباط باسامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید. پیشنهاد میکنیم اطلاعیه زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

سامانه ثنا – سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – خدمات الکترونیک قضایی

چگونه وارد سامانه ثنا شوم ؟ نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

در صورتی که هنوز از نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی اطلاع ندارید توجه داشته باشید، بعد از موفق شدن مراحل ثبت نام اینترنی در سامانه ثنا و دریافت رمز شخصی، رمز هر فرد به شماره  شماس وی ارسال خواهد شد. با دریافت این رمز شما می توانید برای مشاهده ابلاغیه های خود با مراجعه به سایت www.adliran.ir و وارد کردن شماره ملی و رمز شخصی خود می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا از هرکجای کشور که هستید از طریق ارتباط باسامانه در کمترین زمان می توانید تمام ابلاغیه های خود را مشاهده نمایید.







نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی

در این سامانه ابلاغیه های الکترونیکی شما به سادگی قابل دریافت هستند. با وارد کردن رمز ورود، به موبایل تان پیام ارسال می شود.

اگر کد ملی و رمز شخصی خود را به طور صحیح وارد کرده باشید وارد صفحه بعد به شرح زیر می شوید. در غیر این صورت باید اطلاعات خود را مجددا بررسی و وارد نمایید.

بعد از وارد یکردن رمز و وارد شدن به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی در پایان ، حتما گزینه خروج را بزنید تا به طور کامل از سامانه ثنا خارج شوید تا از دسترسی دیگران به سامانه و ابلاغیه های شخصی شما جلوگیری شود. در صورت داشتن هرگونه سوال و بروز مشکل برای ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 مراحل ثبت نام الکترونیک ثنا

متقاضیان برای ثبت نام سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی باید طبق قانون آیین دادرسی کیفری، اطلاعات خود را از جمله کدپستی و شماره همراه خود با ثبت‌نام در سامانه ثنا در اختیار دستگاه قضا قرار دهند، سپس برای دریافت کد ثبت‌نامی خود را به دفا‌تر خدمات قضایی ارائه می‌دهند و پس از احراز هویت صاحب حساب کاربری شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند به سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا مراجعه کرده و ابلاغ‌های خود را مشاهده کنند که مشاهده یا عدم مشاهده توسط فرد نیز توسط سامانه ثبت می‌شود. 

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با سامانه ابنحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی


ورود به س
لاغ الکترونیک قضایی و نحوه ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی بعد از مطالعه اطلاعیه از طریق ارتباط با سامانه می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

منبع:سامانه ثنا – سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – خدمات الکترونیک قضایی

 نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثنا – سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی – خدمات الکترونیک قضایی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.