tahsilnews

tahsili

tahsilnews

tahsili

سامانه ثنا – www.sana.adliran.ir

سامانه ثنا چیست ؟ روند ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا  www.sana.adliran.ir به چه صورت است ؟
سامانه ثبت نام ابلاغ الکترونیکی چیست؟

آیا از پیش ثبت نام در سامانه ثنا (در منزل) و سپس مراجعه به دفتر خدمات قضایی و یا مجتمع قضایی جهت تایید ثبت نام اطلاع دارید ؟

عده زیادی از مردم در حال حاضر از نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا و دفاتر ثبت نام ثنا مطلع نیستند و نمیدانند، به کجا مراجعه کرده و چگونه باید در سامانه ثنا ثبت نام نمایند و بعد از ثبت نام در سامانه ثنا چگونه باید پیگیری اقدامات خود به قوه قضاییه بدون حضور به این مراجع باشند.

برای انجام پیش ثبت نام سامانه ثنا و با توجه به سوالات بسیار شما در رابطه با نحوه ثبت نام سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا  www.sana.adliran.ir در این اطلاعیه به روند کلی توضیح اطلاعاتی در رابطه با سامانه ثنا پرداخته ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثنا و در صورت بروز مشکل در رابطه با نحوه دریافت شماره کاربری از هر کجای کشور که هستید می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

نحوه ثبت نام سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا  –  www.sana.adliran.ir

 سامانه ثنا به منظور ارائه اطلاعات و اخبار قضایی به طرفین دعوی به صورت الکترونیکی می باشد، بنابراین با ایجاد این طرح و ثبت نام طرفین دعوی و وکلای آنان در سامانه ثبت نام الکترونیکی و با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا و با وارد کردن حساب کاربری و نشانی الکترونیکی افراد به راحتی می توانند از نتایج اقدامات خود با خبر شوند.

بنابراین سامانه ثنا برای ثبت نام افراد حقیقی ایجاد شده و مراجعان به قوه قضائیه می باشد و افراد باید ابتدا در سامانه ثبت نام الکترونیکی ثنا ثبت نام نمایند، پس از ثبت نام و احراز هویت، حساب کاربری (شناسه و رمز ورود به سامانه ابلاغ) به شما ارائه خواهد شد. تا با دسترسی به این سامانه از روند مراجعه خود به قوه قضاییه باخبر شوید.

برای دسترسی مستقیم به سامانه‌ ثنا و ابلاغ می‌توان از نشانی‌های زیر استفاده کنید و در صورت عدم دسترسی و مشکل می توانید از طریق ارتباط با سامانه پاسخ سوالات خود را دریافت و اقدام به پیگیری امور خود نمایید.

www.sana.adliran.ir
www.eblagh.adliran.ir

 

ثبت نام سامانه ثنا,ثبت نام ورود به سیستم ثنا
سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا
ورود سامانه ابلاغ ثنا
دانلود سامانه ثنا قوه قضاییه
ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی
سایت ثنا
ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی
راهنمای ثبت نام سامانه ثنا



راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا (ثبت نام الکترونیک ابلاغ قضایی) – www.sana.adliran.ir

جهت ثبت نام سامانه ثنا به روش های زیر می توانید عمل کنید.

۱- مراجعه مستقیم به دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا

برای ثبت نام در سامانه ثنا به این روش باید به نزدیکترین دفتر خدمات قضایی مراجعه و با ارائه کارت ملی و اطلاعات شناسنامه ای و آدرس و شماره تلفن و کدپستی و اخذ امضای الکترونیک توسط دفتر، در سامانه ثبت نام الکترونیک جهت ابلاغ اوراق قضایی ثبت نام انجام شده و پس از آن می توان نسبت به طرح دعوا اقدام نمایید.

۲- پیش ثبت نام در سامانه ثنا (در منزل) و سپس مراجعه به دفتر خدمات قضایی و یا مجتمع قضایی جهت تایید ثبت نام –  www.sana.adliran.ir

برای انجام پیش ثبت نام سامانه ثنا می توانید به روش زیر عمل کنید در صورت بروز مشکل می توانید از طریق ارتباط با سامانه پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

بعد از ورود به سامانه ثنا در در بالا سایت آن را معرفی کردیم،  در صورتی که شخص حقیقی هستید، بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک نمایید و اطلاعات خود را اعم از کدملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه وارد کنید. طبق مراحل مشخص شده در سامانه با دقت اطلاعات را وارد کنید. در انتهای مراحل دکمه اتمام ثبت اطلاعات اولیه را کلیک کنید.

جهت اخذ امضا و احراز هویت، با به همراه داشتن کارت ملی و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. در شهرستان‌هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات می توانید در ادامه مراحل را انجام دهید و در صورت بروز مشکل از هر کجای کشور که هستید با سامانه تماس گرفته و ادامه ثبت نا خود را انجام دهید و در صورت داشتن سوال پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

۳-مشاهده ابلاغ الکترونیک در سامانه ابلاغ الکترونیک به آدرس eblagh.adliran.ir

پس از ثبت نام در سامانه ثنا، برای مشاهده ابلاغ الکترونیک می‌توانید به سامانه فوق مراجعه کنید. و اطلاعات مندرج شده خود را چک و برسی نمایید.

 

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از قسمت فراموشی رمز عبور ، نسبت به بازیابی آن اقدام کنید. پس از ورود به سامانه ثنا می توانید همه ابلاغیه ها و موارد مربوط به خود را در سامانه مشاهده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل با ثبت نام سامانه ثبت نام الکترونیک ثنا – www.sana.adliran.ir  در ارتباط باشید.

لینک مرتبط :

نحوه دریافت کد سخا نظام وظیفه

م
نبع:
سامانه ثنا – www.sana.adliran.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثنا – www.sana.adliran.ir

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.